عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

محکومیت ۲۰ میلیارد تومانی در انتظار پرسپولیس!

  • کد خبر: ۱۹۷۴۳۱
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
محکومیت ۲۰ میلیارد تومانی در انتظار پرسپولیس!
در حالی که تصور می‌شد لئاندرو پریرا برای رقم ۱۴۳ هزار دلاری به فیفا شکایت کرده، اما حالا ابعاد دیگری از این پرونده روشن شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس که درگیر مشکلات مختلف از جمله پرداخت دستمزد بازیکنان و مربیان تیم است، حالا با مشکل دیگری هم مواجه شده است. لئاندرو پریرا که برای دریافت مطالبات خود با مدیران باشگاه توافق کرده بود، بعد از عدم پایبندی پرسپولیس به تعهداتش، حالا به فیفا مراجعه کرده تا به صورت قانونی حق و حقوقش را بگیرد.

ماجرای شکایت پریرا البته به دو ماه قبل برمی‌گردد و خبری تازه نیست. پریرا در زمان جدایی با مدیران باشگاه پرسپولیس توافق کرد که در ازای دریافت ۱۴۳ هزار دلار از این تیم جدا شود. اما پرسپولیس این عدد را به او پرداخت نکرد تا واکنش پریرا را به دنبال داشته باشد. سپس این بازیکن دو بار دیگر در بازه چند هفته‌ای به پرسپولیس مهلت داد تا این عدد پرداخت شود.

اما باشگاه پرسپولیس علاوه بر توافقنامه اولیه، به دو فرصت بعدی هم از سوی مهاجم برزیلی بی‌توجهی کرد تا لئاندرو چاره دیگری جز مراجعه به کمیته انضباطی فیفا برای دریافت دستمزدش نداشته باشد.

با این حال و اگرچه در ابتدا تصور می‌شد ادعای او روی ۱۴۳ هزار دلار باقیمانده است، اما نگاهی به توافقنامه او با پرسپولیس نشان می‌دهد که سرخپوشان پذیرفته‌اند که اگر به این توافقنامه عمل نشود، ضرر و زیان را هم پرداخت خواهند کرد.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس علاوه بر ۱۴۳ هزار دلار بابت باقیمانده دستمزد و پاداش پریرا، باید رقمی بیش از ۱۰۰ هزار دلار هم به او پرداخت کنند تا مهاجم برزیلی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان از پرسپولیس طلبکار شود.

البته پریرا برای فصل دوم قرارداد ۷۴۰ هزار دلاری با پرسپولیس داشت، اما با امضای توافقنامه و اعلام جدایی، از دریافت این رقم صرف‌نظر کرد تا پرسپولیس از یک بحران بزرگتر رها شود. با این حال سرخپوشان باید منتظر حکم نهایی دادگاه فیفا باشند.

باشگاه پرسپولیس از طریق وکیل پریرا و مسئول امور بین‌الملل خود در تلاش است تا آخرین مذاکرات را با پریرا داشته باشد و او از شکایت خود چشم‌پوشی کند، اما هنوز این موضوع به نتیجه نرسیده است.
منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->